MishCX  
 
 
Warning!!!
This site is undergoing technical work!
Кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові...
Кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові...

Вітаю, знаете цей вірш з Біблії:
22. А Я вам кажу, що кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові... (Від Матвія 5:22)
Так ось, я б хотів вам про цей вірш дещо розповісти.
Знаєте, я вирішив цей текст перекласти дослівно, і коли я його перевів, я дуже сильно здивувався, що там сенс зовсім інший, ось що там написано:
εγω δε λεγω υμιν οτι πας ο οργιζομενος τω αδελφω αυτου ενοχος εσται τη κρισει
Я ж кажу вам, що кожен цей викликающій гнів цьому брату, цей винний буде встати перед судові

Виходить що, не той хто буде гніватися, а той хто викликає у брата свого гнів, той повинен буде встати перед судові.